Lion king
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lion king

Dit is een RPG voor de echte Lion King fans.Maak een persoonage aan en speel deze RPG !
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Rond lopen.

Ga naar beneden 
+3
Scar
Nala
Simba
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Scar

Scar


Aantal berichten : 23
Join date : 24-04-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Scar
Leeftijd: 5 jaar
Partner: gestorven

Rond lopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond lopen.   Rond lopen. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 28, 2009 6:52 am

Scar hoorde het gesprek tussen de hyena`s. ''Leef je maar uit hoor'' grijnzde hij vals naar ze. '' Voor mij part laat je niets van ze heel'' lachte hij al even vals. Scar wenkte Shenzi even. ''Je mag je uitleven wat je wil op die leeuwen maar laat Ceall een beetje heel wil je. Hij kan misschien nog van nut zijn'' zei hij zo zacht dat alleen Shenzi het kon horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imala

Imala


Aantal berichten : 39
Join date : 28-04-09

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Imala
Leeftijd: 3.5
Partner: simba we are forever

Rond lopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond lopen.   Rond lopen. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 28, 2009 6:56 am

Imala stond verder en brulde luid over het gebied .Ze keek de leeuwen en hyena's aan en brulde nogmaals .Ze keek even naar Ceall en glimlachte .Toen keek ze naar Scar en Mufasa ook naar Simba en de hyena's .
Terug naar boven Ga naar beneden
Mufasa

Mufasa


Aantal berichten : 43
Join date : 25-04-09

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Mufasa
Leeftijd: 6 jaar
Partner: Sarabi

Rond lopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond lopen.   Rond lopen. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 28, 2009 6:59 am

Mufasa keek naar de hyena's en zei tegen degene van zijn kant "zet je schrap iedereen ."Hij keek dan naar degene van zijn kant en hoorde een brul van een onbekende .Hij keek even opzij maar dan weer naar de rest .
Terug naar boven Ga naar beneden
Imala

Imala


Aantal berichten : 39
Join date : 28-04-09

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Imala
Leeftijd: 3.5
Partner: simba we are forever

Rond lopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond lopen.   Rond lopen. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 28, 2009 7:03 am

Imala zag dat mufasa naar haar keek .Ze liep naar hun en zette zich in het midden ."Scar laat ze met rust en Mufasa ga weg met simba en Ceall "zei ze wijselijk .Ze keek hun aan en brulde .
Terug naar boven Ga naar beneden
Simba
Admin
Simba


Aantal berichten : 110
Join date : 20-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : -

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Simba
Leeftijd: 3
Partner: Imala,Love you forever.

Rond lopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond lopen.   Rond lopen. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 28, 2009 7:04 am

Simba was met een druk geprek met zichzelf.Moet ik deze leeuw toelaten ? Of toch niet, Hij is de zon van Scar.... Zo was hij in gevecht met zichzelf.Toen liep hij naar Ceall.'Ik geef je een kans.'Zei hij.Toen keek Simba naar de Hyenas.'En jullie...GA !'Zei Simba.Hij keek naar zijn vader.Gaf een korte knik en rende op Scar af.Hij beet hem in zijn nek.Simba keek naar de kant van Imala.'Wow..'Zei hij sprakeloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lionking.all-up.com
Mufasa

Mufasa


Aantal berichten : 43
Join date : 25-04-09

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Mufasa
Leeftijd: 6 jaar
Partner: Sarabi

Rond lopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond lopen.   Rond lopen. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 28, 2009 7:05 am

Hij knikte zelf maar hield zich gedeist voor de vreemdeling ."Simba stop en trek terug laat me eerst praten met Scar alleen en hier "zei hij .Hij keek zijn zoon een en glimlachte naar hem .
Terug naar boven Ga naar beneden
Imala

Imala


Aantal berichten : 39
Join date : 28-04-09

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Imala
Leeftijd: 3.5
Partner: simba we are forever

Rond lopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond lopen.   Rond lopen. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 28, 2009 7:06 am

Imala liep naar Simba en duwde hem van scar af ."Luister naar mij en je vader ga weg met Ceall en je vader ook ander word dit zijn dood "zei ze .Ze keek even naar Mufasa en dan weer naar Simba .
Terug naar boven Ga naar beneden
Shenzi

Shenzi


Aantal berichten : 15
Join date : 26-04-09

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Shenzi
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Geen

Rond lopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond lopen.   Rond lopen. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 28, 2009 7:08 am

Shenzi keek dom naar Simba. Ze keek daarna naar Scar en knikte. Toen keek ze weer naar Simba en grijnsde. ''ik luister niet naar jou leeuwtje, Scar is onze leider of ben je dat soms vergeten'' zei Shenzi en lachtte vals. De hyena's vormde een kring om Simba en grijnsde vals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Simba
Admin
Simba


Aantal berichten : 110
Join date : 20-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : -

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Simba
Leeftijd: 3
Partner: Imala,Love you forever.

Rond lopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond lopen.   Rond lopen. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 28, 2009 7:08 am

'Oké.'Zei hij.Hij geloofde in zijn vader.Als hij het zeker wist...Simba wendde zich tot de vreemde leeuwin en zei: 'Kom mee !' Hij keek naar Ceall,knikte kort,en rende toen weg.'Kom mee !'Zei hij tegen de andere 2 leeuwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lionking.all-up.com
Imala

Imala


Aantal berichten : 39
Join date : 28-04-09

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Imala
Leeftijd: 3.5
Partner: simba we are forever

Rond lopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond lopen.   Rond lopen. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 28, 2009 7:10 am

Imala volgde hem en bleef nog even staan bij mufasa ."Ga mee simba wil je niet kwijt "zei ze .Toen liep ze weg richting de rots .
Terug naar boven Ga naar beneden
Ceall

Ceall


Aantal berichten : 36
Join date : 22-04-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Ceall
Leeftijd: 3,5 jaar
Partner: No need for that

Rond lopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond lopen.   Rond lopen. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 28, 2009 7:11 am

Ceall keek naar de nieuwe leeuwin en slikte even. Hij schudde zijn kop en overzag de situatie. In de verte hoorde hij Simba roepen. ''Ga maar vast, ik blijf hier voor het geval je vader hulp nodig heeft'' riep hij terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Mufasa

Mufasa


Aantal berichten : 43
Join date : 25-04-09

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Mufasa
Leeftijd: 6 jaar
Partner: Sarabi

Rond lopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond lopen.   Rond lopen. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 28, 2009 7:12 am

"Ceall ga ik ben ook weg hier "zei hij tegen hem .Hij knikte maar bleef nog even wachten en keek hem aan ."Ceall kom je ?"vroeg hij .
Terug naar boven Ga naar beneden
Simba
Admin
Simba


Aantal berichten : 110
Join date : 20-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : -

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Simba
Leeftijd: 3
Partner: Imala,Love you forever.

Rond lopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond lopen.   Rond lopen. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 28, 2009 7:14 am

'Oké Ceall,Je bent een moedige leeuw !'Schreeuwde hij nog.Toen liep hij met Imala naar de Rots.Hij keek nog 1 keer naar zijn vader en liep toen weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://lionking.all-up.com
Scar

Scar


Aantal berichten : 23
Join date : 24-04-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Scar
Leeftijd: 5 jaar
Partner: gestorven

Rond lopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond lopen.   Rond lopen. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 28, 2009 7:15 am

Scar keek tevreden toe hoe de leeuwen ongeorganiseerd rondrende. Zo waren ze een makkelijk doelwit. Maar zijn blik was gefikseerd op Mufasa. Wat haatte Scar die leeuw. ''Tijd om wat lol te maken'' zei hij tegen zowel de hyena`s als zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mufasa

Mufasa


Aantal berichten : 43
Join date : 25-04-09

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Mufasa
Leeftijd: 6 jaar
Partner: Sarabi

Rond lopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond lopen.   Rond lopen. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 28, 2009 7:16 am

"Ik vecht alleen met jou anders noemen ze me laf en ik ben niet zoals jou "zei hij tegen hem .Hij keek hem aan en brulde luid .Zijn vader adahi keek hun vanuit de koningshemel aan .
Terug naar boven Ga naar beneden
Shenzi

Shenzi


Aantal berichten : 15
Join date : 26-04-09

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Shenzi
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Geen

Rond lopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond lopen.   Rond lopen. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 28, 2009 7:17 am

Shenzi keek Simba na en lachtte vals. ''kijk hem is bang weglopen'' Riep Shenzi vermakelijk. De andere hyena's lachtte ook en toen keken ze naar Mufasa en Scar. Shenzi had zijn woorden gehoord en grijnsde. ''hé Mufasa je kunt beter terug gaan naar je rotsje'' zei Shenzi vals en de andere hyena's grijnsde.


Laatst aangepast door Shenzi op di apr 28, 2009 7:18 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ceall

Ceall


Aantal berichten : 36
Join date : 22-04-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Ceall
Leeftijd: 3,5 jaar
Partner: No need for that

Rond lopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond lopen.   Rond lopen. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 28, 2009 7:17 am

Ceall slikte even toen hij naar de vele Hyena`s keek. Hier kon hij niet tegenop. Met veel kracht rende Ceall op twee Hyena`s af en drukte de een ruw tegen een stel andere waardoor er verwarring ontstond. Dit gaf Ceall en de andere leeuwen de kans om te ontsnappen. ''RENNEN'' schreeuwde hij naar de andere leeuwen en sprinte er ook vandoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vamphunter.forumtwilight.com
Mufasa

Mufasa


Aantal berichten : 43
Join date : 25-04-09

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Mufasa
Leeftijd: 6 jaar
Partner: Sarabi

Rond lopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond lopen.   Rond lopen. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 28, 2009 7:19 am

Mufasa stond hier alleen .Later zou hij vechten maar nu verdween hij met de andere leeuwen en Ceall .Hij brulde nog een keer om de leeuwen te organiseren en toen verdween hij .
Terug naar boven Ga naar beneden
Shenzi

Shenzi


Aantal berichten : 15
Join date : 26-04-09

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Shenzi
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Geen

Rond lopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond lopen.   Rond lopen. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 28, 2009 7:29 am

Shenzi gromde lichtjes naar de hyena's. ''fijn nu zijn ze ontsnapt'' zei ze met een zucht en ging zitten. Ze keek naar Scar en snoof. ''en wat doen we nu? heeft u nog een plan?'' vroeg Shenzi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scar

Scar


Aantal berichten : 23
Join date : 24-04-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Scar
Leeftijd: 5 jaar
Partner: gestorven

Rond lopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond lopen.   Rond lopen. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 28, 2009 8:03 am

''Ik denk na'' zei Scar gefrustreerd. ''Die kleine uk zal Mufasa hoe dan ook veraden. En dan ben ik af van hem en van mijn broer'' grijnzde Scar vals. ''Maar hoe krijg ik hem zo ver om Simba en de rest te veraden?'' vroeg Scar hardop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shenzi

Shenzi


Aantal berichten : 15
Join date : 26-04-09

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Shenzi
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Geen

Rond lopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond lopen.   Rond lopen. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 28, 2009 8:15 am

Shenzi dacht diep na en zuchtte. Ze kon niet meteen op iets komen. ''ik heb geen idee..'' zei ze en keek even naar de andere hyena's. Daarna keek ze weer naar Scar. ''ik heb trouwens gehoord dat Simba nog een andere buitenstander heeft gezien'' zei Shenzi. Banzai een goeie vriend van Shenzi kwam erbij staan. ''ja ik heb hem gezien maar het is nog maar een welp..'' zei Banzai dom. ''ow..'' zei Shenzi nog dommer. Shenzi stond op en liep een rondje. ''we hadden Mufasa beter toenet moeten pakken'' zei Shenzi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scar

Scar


Aantal berichten : 23
Join date : 24-04-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Scar
Leeftijd: 5 jaar
Partner: gestorven

Rond lopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond lopen.   Rond lopen. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 28, 2009 8:18 am

''Een welp huh?'' zei Scar met een kille blik in zijn ogen. ''Ach ja hij wordt teveel beschermt door iedereen daar ware we toch nooit doorheen gekomen. Dat was enkel verspilde moeite geweest'' zei Scar tegen Shenzi. ''Maar die welp vind ik interesant. Waar is hij voor het laats gezien?'' vroeg Scar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shenzi

Shenzi


Aantal berichten : 15
Join date : 26-04-09

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Shenzi
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Geen

Rond lopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond lopen.   Rond lopen. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 28, 2009 8:22 am

Shenzi keek van Scar naar Banzai. Banzai keek naar Scar en grijnsde. ''ik heb hem voor het laatst in het gebied van Simba gezien, Simba wou hem geloof ik wel meenemen naar de koningsrots maar hij leek er niets van te willen weten, hij is ook heel anders dan die leeuwtjes van Simba'' zei Banzai en grijnsde. ''oehw dat klinkt best interessant'' zei Shenzi grijnsend. Banzai keek even grijnsend naar Shenzi en daarna weer naar Scar. ''volgensmij is hij de zoon van Zira'' zei Banzai.
Terug naar boven Ga naar beneden
Scar

Scar


Aantal berichten : 23
Join date : 24-04-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Alkmaar

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Scar
Leeftijd: 5 jaar
Partner: gestorven

Rond lopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond lopen.   Rond lopen. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 28, 2009 8:25 am

''De zoon van Zira. Dat verklaart veel'' zei Scar. ''Misschien moeten we die jonge welp maar onder onze hoede nemen. Ik zou het me niet kunnen voorstellen wat er met hem zou gebeuren als wij hem niet opvoeden'' zei Scar vals lachend. ''Ik ga maar eens op zoek naar die welp. Shenzi, Banzai gaan jullie mee?'' vroeg hij aan de twee hyena`s.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shenzi

Shenzi


Aantal berichten : 15
Join date : 26-04-09

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Shenzi
Leeftijd: 4 jaar
Partner: Geen

Rond lopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond lopen.   Rond lopen. - Pagina 3 Icon_minitimedi apr 28, 2009 8:32 am

Shenzi en Banzai grijnsde vals, ze knikte alletwee naar Scar. Banzai ging naast Scar staan. Shenzi keek even naar de andere hyena's. ''gaan jullie maar alvast wat eten zoeken ofzo'' zei ze tegen hun en liep daarna met Banzai en Scar mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rond lopen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond lopen.   Rond lopen. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rond lopen.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lion king :: Gebieden :: Scar's gebied-
Ga naar: