Lion king
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lion king

Dit is een RPG voor de echte Lion King fans.Maak een persoonage aan en speel deze RPG !
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Kiara in het hoge gras.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Kiara

Kiara


Aantal berichten : 53
Join date : 25-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Kiara
Leeftijd: 10 maanden
Partner: Bah!

Kiara in het hoge gras. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kiara in het hoge gras.   Kiara in het hoge gras. - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 05, 2009 11:44 am

Kiara keek hem verbaast aan. Ze sprong op en keek met verdrietige ogen naar Kovu. "Ik denk dat ik moet gaan."zei ze tegen hem. Haar moeder had iets gezecht over voor het donker thuis zijn. "Zal dit dan de laatste keer zijn dat ik je zie?"vroeg ze verdrietig aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brumbystory.forum-motion.com/forum.htm
Kovu

Kovu


Aantal berichten : 61
Join date : 25-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Veno oftewel Vollenhove

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Kovu
Leeftijd: 11 maanden
Partner: -

Kiara in het hoge gras. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kiara in het hoge gras.   Kiara in het hoge gras. - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 05, 2009 1:01 pm

Kovu keek op en keek haar strak aan. ''ik weet het niet..'' zei hij met een zucht. Hij keek even omzich heen en daarna weer naar Kiara. ''we zullen zien'' zei hij rustig en keek haar kalm aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiara

Kiara


Aantal berichten : 53
Join date : 25-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Amsterdam

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Kiara
Leeftijd: 10 maanden
Partner: Bah!

Kiara in het hoge gras. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kiara in het hoge gras.   Kiara in het hoge gras. - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 05, 2009 1:09 pm

Ze knkte treurig. Ze had het gevoel dat ze hem nooit meer zou zien en de oorlog heel erg werd. Ze keek hem nog even aan en zei toen "Dag". Daarna rende ze weg. Af en toe keek ze om maar uiteindelijk verdween ze uit het gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://brumbystory.forum-motion.com/forum.htm
Kovu

Kovu


Aantal berichten : 61
Join date : 25-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Veno oftewel Vollenhove

Leeuw(in) Profiel !
Naam: Kovu
Leeftijd: 11 maanden
Partner: -

Kiara in het hoge gras. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kiara in het hoge gras.   Kiara in het hoge gras. - Pagina 2 Icon_minitimedi mei 05, 2009 1:13 pm

Kovu keek haar na en snoof. ''we zullen nog wel is zien wat er hier gaat gebeuren..'' gromde hij en keek even strak naar de koningsrots. ''wacht maar af Mufasa, jullie krijgen nog last van me'' zei hij met een lichtte grom. Hij keerde toen om en rende terug naar het gebied van Zira.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kiara in het hoge gras. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kiara in het hoge gras.   Kiara in het hoge gras. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kiara in het hoge gras.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kiara (leeuwin)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Lion king :: Gebieden :: Gras veld-
Ga naar: